חנות

מכיוון שתקלה ברוכסן נובעת בד"כ משימוש ראוי וסביר, אנו נשתדל לתקן או להחליף את התיק כחלק מתנאי האחריות. אנא שלח את התיק לשירות לקוחות.

אנחנו ממליצים לנקות את התיק בשטיפה ידנית, ובתיקים בשילוב עור, יש להגן על רצועת העור ממגע במים. אין לכבס את התיק במכונת כביסה או מייבש. תיקים שיכובסו לא תחול עליהם האחריות.

ג'נספורט ישראל מתחייבת להחזיר את התיק עד לבית הלקוח 14 יום לאחר קבלת התיק לבדיקה במשרדי החברה. אם זאת, בזמן העונה אנו עשויים להיתקל בעיכובים הנגרמים מאילוצים בלתי צפויים. לשאלות נוספות ניתן לפנות לשירות לקוחות במייל info@bdg.co.il או בטל' 0732505050 ולוודא זמן אספקה.

אחריות לכל החיים מתייחסת לחיי התיק, במקרה שהשימוש ראוי וסביר או במקרה של פגם שאינו בזדון והתיק אינו יכול למלא אחר ייעודו.

רק תיקים שישלחו לשירות לקוחות של ג'אנספורט ישראל יתוקנו או יוחלפו. במידה ותיעזר במתקן מקומי הוא יגבה ממך כסף ואנחנו לא ניתן לך החזר. בנוסף על תיק שתוקן לא ע"י מחלקת שירות לקוחות לא תחול אחריות בעתיד.

אם הינך צריך תיקון דחוף, אנו ממליצים לשלוח את התיק אקספרס. אם זאת, אין אנו יכולים להבטיח כי התיק יוחזר אליך עד לתאריך המבוקש.

אנחנו יודעים שניתן להיקשר לתיק הג'נספורט שלך בקלות. ולכן תיקון התיק תמיד יהיה בעדיפות ראשונה. לעיתים לאחר בדיקה של התיק נחליט כי כדאי להחליפו. במקרה שהתיק המקורי חשוב לך אנא וודא כי ציינת זאת בטופס התיקון ואנחנו נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו לתקנו.

בשלב זה, רק מחלקת שירות לקוחות ג'נספורט נותנת שירות תיקונים תחת אחריות. חנויות מסוימות עשויות לעשות את שירות השליחה בשבילך, אבל ללא טופס תיקון מסודר לא נוכל לקבל את התיק ולתקנו.

רבים מהלקוחות שלנו לווים תיק מחבר. אח או שכן. אנחנו יודעים שהתיק הוא חלק בלתי נפרד מחיי היומיום שלך, והצוות שלנו עושה את כל המאמצים לזרז את התהליך והשירות. תוכל לשלוח את התיק אלינו בדואר אקספרס, ככה נוכל לזרז את התיקון.

האחריות על תיקי ג'נספורט מכסה את החלקים ומלאכת הייצור. במקרים שישנו בלאי רגיל (כמו שפשוף שנובע מסחיבת תיקים כבדים), תאונות (נתפס בדלת של מכונית), תיקונים שנעשו ע"י מתקן חיצוני ולא דרך מחלקת שירות לקוחות לא נופלים תחת האחריות.

תוכל לבחור במגוון אפשרויות משלוח. האופציה העדיפה היא דרך דואר ישראל, ואנו ממליצים כי תבטח את התיק. דואר רשום הוא אפשרות הטובה ביותר לאור האפשרות לעקוב אחר החבילה עם מס' ברקוד. דואר אקספרס הינה אופציה נוספת למקרים של דחיפות.

עלות המשלוח למחלקת שירות לקוחות היא על חשבונך. במידה ואכן התיק פגום והוא תחת אחריות, אנו נתקן או נחליף את התיק ונשלח אותו בדואר רשום על חשבוננו ישירות לכתובת שסיפקת בטופס התיקון.

אנו נעזרים בשירות דואר רשום של דואר ישראל.

בהחלט. אנחנו נתייחס לכל תיק ששלחת. לרוב זה משתלם לשלוח בקופסא מס' תיקים מאשר לשלוח כל אחד בנפרד.

במידה והוחלט כי לא ניתן לתקן את התיק אלא להחליפו, אין בעיה שתציין בפנינו איזה צבע תעדיף. במידה ויש לנו את הצבע הרצוי במלאי אנחנו נשלח לך את הצבע הרצוי. במידה ואתה מעוניין בצבע אחר אנא ציין זאת בטופס התיקון. אנחנו אמנם לא יכולים להבטיח, אבל נעשה את כל המאמצים להתאים לבקשתך.

מדיניות האחריות של ג'נספורט היא לתקן או להחליף את התיק וזאת בהתאם לנהלי החברה ודרך שירות הלקוחות בלבד. האחריות אינה כוללת זיכוי, ובמידה ותחליט לרכוש תיק חלופי זה החלטה שלך ולא תקבל זיכוי.

האופציה הראשונה שלנו היא לתקן. כאשר במידה ואין לנו אפשרות לתקן את התיק אנחנו נחליפו בתיק זהה או דומה תלוי במלאי. לא ניתן לרכוש תיק חלופי לבחירתך, גם אם יקר יותר.

ג'נספורט משווקת למס' רב של חנויות מורשות אך לא מוכרת ישירות ללקוח. רשימת החנויות תוכל למצוא בפייסבוק של ג'נספורט ישראל JanSport Israel

קודם כל צרף את התיק עצמו, ולא רק צילום או ציור. יש לצרף את טופס התיקון (לחץ כאן להורדת הטופס), וזכור למלא את כל השדות הנחוצים. אנא ציין בפנינו אם לתיק יש ערך סנטימנטלי שבמידה ולא נוכל לתקנו לא נחליף אותו באחד אחר.

במידה ואתה מעוניין בתיקון התיק, הינך חייב לשלוח אותו למחלקת שירות לקוחות. אנו מבינים כי זה לא תמיד נוח, אבל זו הדרך היחידה שאנחנו מוודאים כי התיק יתוקן. תהליך זה מאפשר לנו לזהות בעיות חוזרות ונשנות ולשפר את התיקים שלנו לעתיד.